Search this site
Skip to main content
Skip to navigation
Computational Thinking i undervisningen
Forside
Hvad er CT?
Hvad er CT ikke?
CT kompetencer
Hvad er en algortime?
Algoritme uden kode?
Flowchart
Pseudokode
Programmering
CT perspektiver
Kreativitet og innovation
Kritisk tænkning
Teknologiforståelse
Identifikation af CT kompetencer i fag
Tilgange til CT
CT didaktiske fokuspunkter
Videooplæg om CT
Eksempler på CT i undervisningen
CT på EUD
Fejlfindning på styring
Reklamationsret
Databaser
Økonomiske funktioner
Kødannelse og kundeflow
Udvikling af CT forløb
Mål
Aktiviteter
Evaluering
Kursus i CT
CT i ledelseshøjde
Kilder
Om sitet
Computational Thinking i undervisningen
Forside
Hvad er CT?
Hvad er CT ikke?
CT kompetencer
Hvad er en algortime?
Algoritme uden kode?
Flowchart
Pseudokode
Programmering
CT perspektiver
Kreativitet og innovation
Kritisk tænkning
Teknologiforståelse
Identifikation af CT kompetencer i fag
Tilgange til CT
CT didaktiske fokuspunkter
Videooplæg om CT
Eksempler på CT i undervisningen
CT på EUD
Fejlfindning på styring
Reklamationsret
Databaser
Økonomiske funktioner
Kødannelse og kundeflow
Udvikling af CT forløb
Mål
Aktiviteter
Evaluering
Kursus i CT
CT i ledelseshøjde
Kilder
Om sitet
More
Forside
Hvad er CT?
Hvad er CT ikke?
CT kompetencer
Hvad er en algortime?
Algoritme uden kode?
Flowchart
Pseudokode
Programmering
CT perspektiver
Kreativitet og innovation
Kritisk tænkning
Teknologiforståelse
Identifikation af CT kompetencer i fag
Tilgange til CT
CT didaktiske fokuspunkter
Videooplæg om CT
Eksempler på CT i undervisningen
CT på EUD
Fejlfindning på styring
Reklamationsret
Databaser
Økonomiske funktioner
Kødannelse og kundeflow
Udvikling af CT forløb
Mål
Aktiviteter
Evaluering
Kursus i CT
CT i ledelseshøjde
Kilder
Om sitet
404
The page you have entered does not exist
Go to site home
Google Sites
Report abuse
Google Sites
Report abuse